2010. augusztus 28., szombat

Hollandiaban - lassan mar egy honapja -

Lassan mar egy honapja Hollandiaban vagyok/vagyunk, eloszor Almere most Dronten. Eddig minden rendben, minden tetszik, de miert is ne tetszene hiszen velem egy idos diakokkal vagyok. Egy Lett sraccal Roberts-el osztom meg a szobam. Igy lenyegesebben olcsobb a szallas (300EUR helyett 175EUR), es legalabb folyamatoson angolul kommunikalunk ami mindenkeppen jo.
Idojaras:
Szerintem ezt nem kell jellemeznem hiszen koztudott hogy "A Nap nem azert sut itt hogy meleg legyen, hanem azert hogy Vilagos legyen (by Dzsu)". Egyelore augusztust irunk s itt Drontenben sokat esik, Almere kicsit kellemesebb volt. Az angol kurzus vegen altalaban sutott a nap Almereben itt sajnos nem :/ De lesz majd jobb is..:)
Szallas:
Almere:
4 csillagos szalloda, reggelit kaptunk, kicsit draga volt minden delutan gyors kajat venni, napi 10 eurom elment ilyenekre..
Dronten:
Diak szallas, minden este szol valahol a zene, mindig csabitanak valamerre, tehat nem unatkozunk. A haz ahol lakunk 3 szintes, konyha telesen felszerelt majdnem minden van kiveve suto, de kibirom nelkule. Minden szobaban van csap ami nekem kicsit fura, de jo mindenkeppen.
Suli:
Almereben angol nyelv-oktatas volt. Draga, de nagyon Kellemes kornyezetben tanultunk reggeltol delutanig, utana altalaban a varosban maszkaltunk. Toefl-re keszitettek fel minket, ami persze nem volt olyan egyszeru..
Drontenben International Food Chain Management -et fogok tanulni errol majd csak kesobb tudok irni.
Lakotarsak:
Mint irtam Lett sraccal vagyok egy szobaban, de meg 4 nemet diak lakik a hazban, 3 lany es egy srac. Szerencsere mindegyik nagyon jo fej.

Nincsenek megjegyzések: