2010. július 6., kedd

Lassan Hollandia (folyt. köv.)

Előzmény
Repülőjegy ár módosításával kapcsolatban eredmény:
"Üzletszabályzatunk alapján sajnos a foglalás elkészítése után már nincsen lehetőség az esetleges promóciók hatására lecsökkent új jegyárak és az eredetileg kifizetett összeg közötti különbség megtérítésére.
Megértését köszönjük." ..megértettem..

Különféle papírokkal kapcsolatban egy kis kiegészítés. Egyik cimborámtól hallottam hogy a Devizaszámlához adnak biztosítást. Nálunk - Mütf.hu - kötelező még egy ilyen biztosítás is. Utána jártam a Cib-nél (másik csoporttársam Ersténél, de valószínűleg minden banknál van ilyenre lehetőség) és mint kiderült, egy évig díjmentes ez a biztosítás, de egyhuzamban csak 60 napig tartózkodhatok külföldön, majd haza kell jönnöm és újra kimehetek és 60 napig újra biztosítva leszek. Inkább ezt választottam, mint egy drága biztosítást.

Elpostáztam a papírokat (jelentkezési lap első 3 oldal aláírva, 2db fénykép, érettségi, korábbi tanulmányok/eredmények), vissza is jeleztek minden rendben.

Ami még hátra van:
Az ösztödndíj egy része hogy a számlámon legyen,
Anyakönyvi kivonatom beszerzése,
Angolul gyakorolni, Toefl teszteket nézegetni...

Nincsenek megjegyzések: