2008. december 18., csütörtök

Keresőoptimalizálás a vonaton?!?

Gondolkodtam mihez lehetne leginkább hasonlítani bizonyos dolgokat...
Az jutott eszembe, milyen lehet ha felszállunk a vonatra és az ellenőrnél váltunk jegyet, ha egyáltalán váltunk jegyet...
TEHÁT: Felszálltunk a vonatra nagy táskákkal, csupa hasznos dologgal és elindulunk. Jön a jegyellenőr, most két választásunk van:
1, kifizetjük a utazást, és pénzt adunk a MÁV-nak - kicsit tudom vicces, hogy ezt a sztrájk idején hozom fel, de úgy gondolom hogy ez most ide illik-
Tehát egy állami, vagy nem állami - mindegy ebbe ne menjünk bele - cégnek adunk pénzt.
2, lehetőség: a jegyellenőrt megkenjük, vagyis nem ez a megfelelő szó, de szívesebben adunk neki pénzt mint egy olyannak aki lehet meg sem érdemli, bár az ő gépén/járművén utazom......
Nem tudom, hogy kit mennyire zavartam össze, de tegyük fel hogy a vonat a google, az állam az adsense-hirdetés amiből a google-nak lesz pénze, s ha jegyellenőrtől megveszem a teljes jegyet, vagy inkább adom a jegyellenőr zsebébe a pénzt, és tudom hogy jót tettem valakivel...

Tudom kicsit erős a hasonlat és nem is az volt a célom, hogy bárkit leszóljak, mert le a kalappal a jegyellenőr előtt, de szerettem volna egy kicsit más oldalról megvilágítani a SEO-t.

Nincsenek megjegyzések: