2009. április 15., szerda

Hányan interneteznek mobilon

Arra a kérdésre hogy hányan interneteznek mobiltelefonon kicsiny kis hazánkban nehéz a válasz. Havonta készül egy összesítés amiben a mobilinternet előfizetések számát hozzák nyilvánosságra.
Jelenleg Mobilinternet-előfizetéseinek száma hazánkban
január végén 508 ezer,
február végén 527 ezer volt (bővebben)
De most nem térnék ki arra, hogy melyik szolgáltatónak mennyi ügyfele van, vagy hogy mennyi adatforgalmat bonyolítanak, de arra igen hogy a szolgáltatók az áraikat egyre jobban csökkentik, lehetővé téve hogy egyre több helyzetben használhassuk. Most a pannon árait látom szinte mindenhol, egy pizza áráért, egy hónapig internetezhetek... (kicsit meggyőző)
A T-home és Vodafone esetén kicsit másabb feltételekkel lehet előfizetni. Viszont nincs nagy különbség a szolgáltatók között itt sem.
De remélem abban mindenki egyetért, hogy lassan nem egy pizza áráért fogunk tudni internetezni hanem egy kenyér áráért.
Egyre gyorsabb internetet kapunk egyre olcsóbban. - Ez nagyon jó :)

De vajon kis hazánkban mikor tudnak megvalósulni azok az ötletek amelyek már külföldön beváltak?
Mikor lesz értelme telefonra tervezni olyan kampányt ami magas hatékonysággal éri el a célcsoportot?
Csak a fiatalok használják mobiljaikat internetezésre? Vagy már az idősebb A,B státuszú felhasználók is?

Egy külföldi kampány kifejezetten a fiatalokat célozza meg. Vajon csak ők lennének nyitottak az ilyesmire? Vagy akkora a különbség Nyugat és hazánk között hogy mi csak okolunk ezekből és majd 5-6 év múlva lehet hogy mi is megvalósítjuk(?)
Ezt nem tudom, de a QRCode, és a bluetooth marketing után íme a már említett mobilra tervezett kampány (vagyis sorozat)



És a link: http://www.thmbnls.co.uk/
Péntekenként lehet letölteni a legújabb részt.

Nincsenek megjegyzések: